piątek, 21 grudnia 2012

#189 Rycerz Ciernistego Krzewu

Są jeszcze w naszym dogorywającym gettcie komiksiarze młodzi, którym się chce. Całe szczęście, bo już myślałem że coś nie tak z moją głową, hehe. W każdym razie taka właśnie grupka młodych i zapalonych [ tzn nie znam ich osobiście, ale zakładam że starzy nie są] zebrała się i postanowiła coś stworzyć. Przyłożyłem do tego swoją rękę, mam nadzieję że im to nie wyjdzie bokiem. O czym, lub o kim mowa? Przekonajcie się sami TUTAJ i TUTAJ, do czego wszystkich zapraszam. Poniżej skromna próbka, więcej znajdziecie na stronach RCK. Do niedzieli, komiksowe mięcho się dosmażyło, tak więc będzie konkretna porcja dla każdego miłośnika amerykańkich superhero..


3 komentarze:

Pumsmajer pisze...

Jak dla mnie kapitalna grafika!

Piotr Nowacki pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Piotr Nowacki pisze...

Gratuluję oczywiście udziału w ciekawym projekcie. Obejrzałem portfolia współautorów i rozstrzał stylistyczny, a także na poziomie skilsów jest tak ogromny, że bardzo jestem ciekaw całościowego efektu.