niedziela, 19 czerwca 2011

047# kleszcze w natarciu cz.5

     Komiks powoli dobiega końca, na profilu Szczeppana możecie juz przeczytać 16 stron, tymczasem światło dzienne ujrzały "paliki", które narysowałem. Zostały zamontowane w kilku polskich miastach i możecie je zobaczyc na żywo, jeśli będziecie w Warszawie, Krakowie, Sopocie, Poznaniu, Gdańsku lub Wrocławiu, W Krakowie były na pewno w parku przy AGH, ale ktoś je zwinął i nie miałem okazji ich obejrzeć ani strzelić sobie szpanerskiego foto, nad czym bardzo ubolewam. I gdzie była straż miejska ja się pytam??  Palików jest 6, więc jeśli jesteście zainteresowani jak wyglądają pozostałe 2, uczyńcie ten wysiłek i odwiedźcie Szczeppana :) Pzdr T



4 komentarze:

IcekMały pisze...

Kurczę...bardzo fajnie Ci to wychodzi. Jakis taki luz tu wyczuwam. Powinieneś chyba w tym kierunku podążać. Ale to tylko moje zdanie. :)

Tomek pisze...

Dzięki, no właśnie nie jesteś pierwszą osobą, która mi to mówi i coś w tym musi być, ale na razie moim celem [możliwe że nieosiągalnym dla moich możliwości, ale spróbować muszę] jest rasowy realistyczny komiks, ale jak skończę z Kamieniem, i nadal więcej będzie błędów niż plusów, to kto wie, kto wie... :)

IcekMały pisze...

Aj,przesadzasz z tym "nieosiągalnym" kolego. ;)

Tomek pisze...

Obyś miał rację ;]