niedziela, 11 marca 2012

#121 ZONK

     Witajcie, miała być okładka a w zamian jest komunikat takiej treści:
"Ostrzeżenie dotyczące zabezpieczeń
Dane z tej zabezpieczonej strony zostaną wysłane do strony, która nie jest zabezpieczona: www.blogger.com."
Niezależnie od wybranej odpowiedzi nie ładuje mi się obrazek. Wczoraj miałem z tym już problem, bo chciałem chociaż logo KZ wstawić pod postem, ale sądziłem że to wina mojego starego kompa i dziś próbowałem z innego. Bezskutecznie. Jako że jestem komputerowym archaikiem, to muszę kogoś poprosić o pomoc w tej sprawie. Chyba że drodzy czytelnicy spotkaliście się z tym problemem, to pomóżcie. Mam nadzieję, że do przyszłego weekendu uda się sprawę rozwiązać. Wtedy też oprócz okładki więcej informacji o trzecim pakiecie Kamienia. Pozdrawiam.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Spróbuj na innej przeglądarce, na Operze miałem podobny problem.

GunarDAN pisze...

Nie takie cuda człowiek miewał. Próbować do skutku lub spróbować u kogoś innego. Być może wina leży po ich stronie.

Z natchnienia machnąłem rysuneczek z Duxem. Nigdy nie czytałem Twojego Kamienia Przeznaczenia i nie wiem, czy Dux jest podobny do Duxa:) Fur nie lubię rysować, więc jest jak jest:D

http://tinypic.com/view.php?pic=a1ob2p&s=5

Tomek pisze...

O, spróbuję, a Dux podobny kropka w kropkę ;]