czwartek, 20 lutego 2014

#306 Strefa Komiksu: Publicystycznie

     Drodzy czytelnicy, którzy tłumnie odwiedzacie moje skromne poletko wbrew wszelkiej logice. Tak jakoś wyszło, że Miasto z Widokiem jeszcze nie zdążyło ostygnąć, ani nawet się rozgrzać w świadomości masowego odbiorcy, a tu kolejna pozycja z moim udziałem ukazała się na rynku. Jest to kolejny numer Strefy Komiksu, zatytułowany "Publicystycznie". Dość spory rozrzut autorów, jak to się mówi "dla każdego coś...", do kilka tekstów, m.in. wywiad z Nikodemem Cabałą,  wszystko to w formacie A4, w czerni i bieli. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ. Numer możecie zakupić w Gildii, lub w Incalu za nieco ponad 20 PN, tak więc chyba nikt nie powie, że za drogo. Wspieramy polski komiks, pamiętajcie o tym! A co tam mojego? A pewien materiał, którego nigdzie nie pokazywałem, poza jedną planszą , dla której powstał , którą kiedyś kolorował mi Mariusz. Mam nadzieję, ze wytłumaczyłem tak, że nic z tego nie będziecie wiedzieć ;]  A poniżej taka mała zachęta.  To drugi strzał z moim udziałem w tym roku, ale jeszcze nie ostatni. To co, czas trochę porysować, nie ?


Brak komentarzy: