piątek, 14 września 2012

#163 Diuna


Amatorski kącik recenzenta
   
Niefachowe opinie odbiorcy masowego o wytworach kultury w postaci różnej.

21. Diuna t. 1

    Och, och, och, i ach, ach, ach. Tyle mogę powiedzieć na temat pierwszej części sagi o pustynnej planecie Diunie, zwanej Arrakis. A jeśli dodać do tego wspaniałe wydanie przez dom wydawniczy Rebis, z ciekawymi ilustracjami oraz pięknymi okładkami Siudmaka, to moje podsumowanie brzmi: doskonałość. Kiedy zagłębiłem się w lekturę, przez tydzień zmuszałem się żeby w ogóle iść spać, bo nie mogłem się oderwać. Przygoda przebywania w świecie Fremenów, Atrydów i Harkonnenów była tak samo fantastyczna jak 10 lat temu, kiedy po raz pierwszy spotkałem się z tą epopeją.
       Nie będę się tu zagłębiał w bogaty i obszerny, aczkolwiek czasami trudny styl Herberta, dla każdego miłośnika szeroko rozumianego s-f jest to pozycja absolutnie obowiązkowa. Biorę się za tom drugi, a wy pędźcie do księgarni i wzbogaćcie swoje zbiory o tą piękną i niesamowicie pasjonującą pozycję. 
      Ps: Ostatnio kącik trochę się zakurzył. Bynajmniej nie jest to spowodowane tym, że nie czytam, czytam na potęgę, gorzej z czasem, który zamiast poświęcać na pisanie  poświęcam na rysowanie. Starzeję się i czas ucieka, a tu jeszcze tyle do narysowania!
LICZBA STRON:
672
FORMAT:
150 x 225
ISBN:
978-83-7301-723-8
CENA:
59.90 zł
Wydawca: Rebis

Brak komentarzy: