niedziela, 23 sierpnia 2015

#393 "Pan Kaczka. Wyspa Jong Jang" - nowa seria książeczek dla dzieci

       Witam. Mam przyjemność zaprosić was do zapoznania się z całkowicie polską [ a nie na licencji, jak 80 % pozycji na naszym rynku], nową propozycją wydawniczą. Tytułowa postać to bohater stworzony przez młodego Gabriela, tak młodego, że pracując nad ilustracjami do jego tekstu sam cofnąłem się nieco lat wstecz i świetnie się przy tym bawiłem.. Ale co ja się tu będę rozpisywał, ostatecznie, wykonałem tylko parę ilustracji [aczkolwiek muszę nieskromnie powiedzieć, że wyszły całkiem przymennie :)] Poniżej przedstawiam okładkę. A więcej o pierwszej części [ i o całym projekcie] znajdziecie TUTAJ. Są tam m.in. okładki kolejnych części, oraz fragment tekstu, z którym można się zapoznać z części pierwszej i oczywiście SKLEPIK, w którym za jedyne 10 PLN można się zaopatrzyć w kolorwą wersję papierową. Zapraszam.



Brak komentarzy: