czwartek, 2 października 2014

#345 MFKiG krótka forma komiksowa i album roku



  Najpierw od końca. Lista dopuszczonych tytułów dostępna TUTAJ.  Konkurencja mocarna, tytuły wielkie, nazwiska z pierwszej ligi. Wśród tych pewniaków mój i Piotra projekt, niestety, a może stety, zależy jak patrzeć, chyba najświeższy. Głosowanie przez całą sobotę, gorąco zachęcam do wykorzystania prawa wyborcy i oddania głosu na  nasz album. Niech to będzie czarny koń tej gonitwy!
  Komiks na krótką formę posłałem 6 raz z rzędu. Ponieważ do tej pory nikt się do mnie nie odezwał, więc wiem, że po raz kolejny nie stanę na podium, ehh...Mam jeszcze nadzieję, że praca znajdzie się w katalogu, ale o tym dowiem się dopiero w sobote, chyba że jakiś czytelnik da mi wcześniej znać, będę wdzięczny.  Jedna plansza poniżej, resztę opublikuję po festiwalu. Jutro część z was zacznie imprezę, bawcie się dobrze.




Brak komentarzy: