wtorek, 1 stycznia 2013

#194 Nowe szaty ces...miłośnika ołówka i kartki

   2013 rok przed nami. Jak widzicie, nieco lżejszy klimacik będzie w tym roku. Odkryłem, że cieszy mnie nie tylko rysowanie komiksów, ale rysowanie w ogóle. Tak więc spodziewajcie się różnych różności i na pewno szerszego zakresu tematycznego niż do tej pory. Postaram się także więcej pisać o komiksach i książkach, bo czytam ich na potęgę, ale nie znajduję czasu żeby choć paroma zdaniami opisać to, co one ze sobą niosą. Trzeci rok blogowania i istnienia w sieci czas zacząć. Życzę wam, i sobie of koz więcej sukcesów, więcej czytelników i ogólnie więcej, dobra oczywiście. Czas wracać do biurka, jeszcze tyle rzeczy do narysowania czeka, a czas tak szybko mija...

   Ps: Ilustracja, która będzie gościła w tym roku w tle to wyraz mojego niezdecydowania. Marzy mi się rysowanie komiksów po amerykańsku, ale czy zdołam wyeliminować wszystkie niedoskonałości? Na pewno będę próbował.  Rysowanie w kartonowej stylistyce sprawia wrażenie znacznie prostszego, a też daje masę frajdy, tak więc będzie dualistycznie. Tylko trening czyni mistrzem. Czołem.

Brak komentarzy: