poniedziałek, 18 marca 2013

#217 BO dla anonima

 Drogi anonimie, komentujący poprzedniego posta. Poniżej masz porównanie proporcji głowy do reszty ciała [ Objętość głowy na płaskim rysunku? Hm...]  Możesz mi powiedzieć, gdzie doliczyłeś się stosunku 1:5? Ogólnie twój komentarz nie wymagał odpowiedzi, ale z ciekawości musiałem sprawdzić, co z tą głową jest AŻ tak źle, bo zacząłem się zastanawiać czy jestem  tak niezdolny , że nie potrafię nawet w grubym przybliżeniu narysować proporcjonalnie człowieka, ale nie widzę z tą głową większego problemu. Oczywiście jakbyś się chciał czepiać o tą małą przerwę nad czołem naszego bohatera a ramką kwadratu, to stań przed lustrem, odchyl głowę do tyłu i sprawdź, czy przypadkiem jej poziom się nieco nie obniży. W przyszłości jak zamierzasz coś krytykować, to rób to porządnie, zamiast niepotrzebnie robić zamieszanie. Zatem dzięki za dobre chęci.
A tak w ogóle moi drodzy czytelnicy, po krótkiej przerwie jutro wracamy z Wielką Kolekcją, na tapetę pójdzie Thor. Zapraszam serdecznie.



Brak komentarzy: