czwartek, 2 października 2014

#344 UNG oficjalnie

 
     Dwa dni temu swoją oficjalną premierę miał komiks Umarłem na Gibraltarze. Czas podać kilka danych, bo nie robiłem tego do tej pory:
Scenariusz: Piotr Mańkowski
 Rysunek: Tomasz Kleszcz
Kolor: Mariusz Topolski
Liczba stron: 104
Oprawa: miękka ze skrzydełkami i miejscowym lakierem UV
Wydawnictwo: Kongres Plan Publishing
Cena okładkowa: 44,90 PLN.

     Cóż mogę powiedzieć. Nad komiksem pracowałem intensywnie przeszło pół roku. Piotr okazał się na szczęście rozsądnym scenarzystą i nie wymuszał na mnie trzymania się w 100 % swoich koncepcji, co myślę dobrze wpłynęło na naszą współpracę, jak i sam komiks. Album, pięknie wydany i pachnący robi przyjemne wrażenie, i pozostaje mi tylko zachęcić was do sięgnięcia po ten tytuł. W sobotę, na stoisku reaktywowanego Secret Service, które na pewno rzuci się wam w oczy będzie można komiks nabyć, a od godziny 12 do 13 pogadać z autorami, zdobyć jakiś szybki rysunek, lub wpis, i wzbogacić swoją kolekcję. Zapraszam.



Brak komentarzy: