piątek, 19 sierpnia 2011

060 # Kamień Przeznaczenia 2 zapowiedź

 
   
     Witajcie, witajcie. Czas najwyższy na przedstawienie światu okładki oraz paru dodatkowych materiałów. Ponieważ dotarło do mnie, że tom pierwszy miał niezadowalającą okładkę, postanowiłem przyłożyć się nieco bardziej. Poprawę chyba widać? Przynajmniej taką mam nadzieję.  Komiks jest na ukończeniu, tydzień wytężonej pracy i powinno styknąć na zamknięcie tomu 2. Wszystkie plansze zostały wykonane w kolorze, a w moim chorobliwym hobby wsparła mnie Magda Saramak, która wykonała aż trzy piękne dwustronicowe plansze. Jedną z nich możecie podziwiać poniżej. Czyż nie robi pozytywnego wrażenia? Niestety, z wielu różnych powodów komiks ukaże się raczej znów w wersji czarno-białej, jednakże mam zamiar do każdego egzemplarza tomu drugiego dołączyć płytę z komiksem w wersji kolorowej całkowicie za free, żebyście mogli się z wynikami mojej, Magdy oraz naszych szanownych gości z galerii zapoznać.
     Dość gadania, niech przemówią obrazy, jeśli o fabułę i zawartość komiksu idzie, wkrótce pojawią się kolejne informacje. Tymczasem życzę udanego weekendu, ja wracam do rysowania.
     PS: Przypominam, że konkurs nadal trwa. Myślę, że to dobra pora, by ujawnić nazwiska ludzi, którzy zechcieli poświęcić swój czas i wesprzeć mnie swym talentem, a są to panowie: Adler, Rustecki, Śledziński. Prawda, że niezmiernie zacne grono? Jeśli chcecie znaleźć się obok ich prac, bierzcie kredki do ręki i do roboty.
    Ps2: To grono jeszcze nie jest ostateczne, możliwe że jakieś wielkie nazwisko polskiego komiksu do niego wkrótce dołączy, tak czy siak na mnie samym galeria robi wielkie wrażenie J  Pozdrawiam.


Oto okładka zdobiąca drugi tom Kamienia Przeznaczenia. 

 Tak wygląda praca Magdy, której inne rewelacyjne prace znajdziecie tutaj.
A tak wygląda moja droga przez mękę. Plansza nr. 29. 
Tyle na dziś, trzymajcie się i do następnego tygodnia.pozdrawiam T.



Brak komentarzy: